Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Innstillinger

Dette er en oversikt over hva du kan gjøre på innstillingene inne i HelsaMi. Du kan gjøre så mange endringer du ønsker, slik at det passer deg og dine behov.

Du kan oppdatere telefonnummer, e-post, pårørende, språk med mer. 

Tilpass-Endte profilbilde og farge 

Preferanser for kommunikasjon-varselinnstillinger 

Endre språk-bytte mellom norsk og engelsk i appen føller det opperativsystemest innstillinger 

Velg standardpasient-om du har tilgang til flere kan du velge hvem du vil se først når du logger deg inn. 

Biometrisk innlogging- Du kan velge kode, fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning. 

Timeankomst- du kan bruke sporing slik at helsepersjonell automatisk får beskjed om at du er annkommet timen 

Varsler- Send varsler til denne enheten når ny informasjon er tilgjengelig. 

Koble til smartklokke- se helseinformasjon dirkete i smartklokken. 

Mine enheter- enhetene som er koblet til din HelsaMi.  

Deaktiver kontoen din- Trenger du ikke lenger kontoen din? Trykk på deaktiver slik at den fjernes. For å aktivere den igjen må du ringe HelsaMi brukerstøtte.  

Juridisk- informasjon om hvem som eier logo og levrandør av HelsaMi. 

Du kan endre personlige innstillinger i HelsaMi som for eksempel velge ulike farger for deg selv og eventuelle andre personer du har tilgang til, samt laste opp bilde av deg selv. Bildet blir synlig for helsepersonell og for pårørende som har fått innsyn i journal.  

Du endrer snarveiene som kommer opp når du logger inn. Det er lurt å legge inn de funksjonalitetene du bruker mest. Detter er snarveiene som er på forsiden i HelsaMi 

Du kan se hvilke enheter som har logget inn i din HelsaMi konto 

Du logger ut av HelsaMi. 

  • Du kan legge til foretrukket kommunikasjonsmåte: epost/tekstmelding/post/endre varslinger  
  • Du kan også endre innstillinger for varsler, for eksempel til å motta varslinger på epost eller SMS.  

Det er ikke mulig å endre passord fordi ID-porten er eneste innlogging. Men det er mulig å legge til innlogging ved ansiktsgjenkjenning eller fingeravtrykk for innlogging på mobile enheter.   

Du deaktiverer kontoen din å vil ikke få varsler fra appen, men du vil få meldinger og e-poster fra oss. All informasjon vil være lagret selv om du ikke har en aktiv konto. For å reativere helsami må du ringe brukerstøtte 

Personvernerklæringen du har gått med på når du logget inn første gang. 

Brukervilkårene du har godkjent for å bruke HelsaMi. 

Sist oppdatert 04.03.2025