Har du spørsmål om HelsaMi?
Brukerstøtte HelsaMi er et tilbud for deg som bruker HelsaMi. Du kan kontakte Brukerstøtte for å få hjelp med spørsmål om HelsaMi.

Hva kan jeg kontakte brukerstøtte om?
Vi kan svare deg på spørsmål om bruken av HelsaMi eller hvordan du finner informasjonen du trenger.
For spørsmål om egen helse, kontakt din behandler.
Noen eksempler på hva du kan kontakte brukerstøtte om:
- Tekniske problemer med å bruke HelsaMi
- Veiledning i bruk av HelsaMi
- Førstegangs innlogging eller innloggingsproblemer
Hva kan brukerstøtte ikke hjelpe meg med?
Brukerstøtte HelsaMi kan ikke hjelpe deg med medisinske spørsmål. Dette må du kontakte din behandler for å få svar på.
Eksempler på spørsmål du må rette til din behander:
- Finner ikke prøvesvar eller timeavtalen din
- Fornye resept
- Avbestille time
- Frikort
- Faktura
- Finne informasjon i din journal
- Andre helserelaterte spørsmål
Hvordan kan jeg kontakte brukerstøtte?
Du kan ringe oss på telefonen 72883797.
Våre åpningstider er mellom 08.00-15.00 alle ordinære hverdager.
Jeg har et forbedringsforslag
Inne i HelsaMi-appen har vi et alternativ under “Ny melding”. Her kan du sende oss forslag til forbedringer av HelsaMi.
Lurer du på noe mer om HelsaMi?