Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.

Brukerstøtte er her for å hjelpe deg!

Brukerstøtte HelsaMi er et tilbud vi har for deg som bruker HelsaMi. Du kan kontakte Brukerstøtte for å få hjelp med spørsmål om HelsaMi. Vi ønsker å gi deg den best mulige brukeropplevelsen, og jobber kontinuerlig med å forbedre tilbudet.

Publisert 01.03.2024
En mann og en kvinne som ser på en bærbar datamaskin
Illustrasjonsfoto: Colourbox

Hva kan jeg kontakte brukerstøtte om? 

Vi kan svare deg på spørsmål om bruken av HelsaMi eller hvordan du finner informasjonen du trenger. For spørsmål om egen helse, kontakt din behandler.

Noen eksempler på hva du kan kontakte brukerstøtte om:

  • Teknisk problem med bruk av HelsaMi 
  • Veiledning i bruk av HelsaMi 
  • Endre dine pårørende, men ikke får det ikke til i HelsaMi. 
  • Oppdatere adresse, så lenge den er folkeregistrert 
  • Pårørende tilgang eller få tilgang til dine barns HelsaMi-konto 
  • Om du ikke finner noe inne i HelsaMi eller er feil i HelsaMi 
  • Første gangs Innlogging eller innloggingsproblemer
     

Hva kan ikke brukerstøtte hjelpe meg med? 

Vi kan ikke hjelpe deg med medisinske spørsmål. Dette må du kontakte din behandler for å få svar på. Dersom noe haster, og du trenger et kjapt svar, må du ta kontakt med helsetjenesten. Der er til tider travelt, og det kan ta noen dager før du får svar fra oss. 

  • Om du ikke finner prøvesvar eller timeavtalen din.
  • Fornye resept
  • Avbestilling av time
  • Svare på spørsmål om helse
  • Frikort
  • Faktura
  • Finne informasjon i din journal 

Jeg har et forslag om hvordan min brukeropplevelse kan bli bedre. 

Inne i HelsaMi-appen har vi et alternativ under “Ny melding”. Her kan du sende oss et forbedringsforslag.  

Vi vil gjerne høre dine tilbakemeldinger.  

Vi er et nytt tilbud og vil derfor gjøre det vi kan for at din brukeropplevelse skal bli bedre.  

Hvordan kan jeg kontakte brukerstøtte?  

Du kan enten ringe oss på telefonen 72883797 eller skrive en melding til oss direkte inne i HelsaMi-appen.

Våre åpningstider er mellom 08.00-15.00 alle hverdager.
 


Lurer du på noe mer om HelsaMi?
Ofte stilte spørsmål